FAQ

  • FAQs

    1. Hvilke betalingsalternativer tilbyder i?

    Vi tilbyder følgende betalingsmuligheder:

    * Dankort

    * Faktura – Klarna, betal inden 14 dagar

    Delbetalning – Klarna

    Paypal

    2. Min betaling går ikke igennem, hvorfor?

    Hvis din betaling ikke går igennem, kan det være på grund af overbelastning hos din bank eller en teknisk fejl.


     
    3. Jeg kan ikke bruge faktura som betalingsalternativ, hvorfor?

    Hvis du bliver nægtet at handle via faktura beder vi dig om at kontakte Klarna på telefon: +45 78733247 eller via mail: info@klarna.dk så kan de hjælpe dig med hvorfor dit køb bliver nægtet.

     
    4. Hvorfor skal jeg opgive mit personnummer for at betale med Klarna?

    Klarna skal bruge dit personnummer på grund af sikkerhedsmæssige årsager, samt for at kunne lave et kredit check. Har du yderligere spørgsmål omkring dette, så er du velkommen til at kontakte Klarnas kundeservice på telefon nummer: 69 91 88 81 eller sende en mail til dem via deres mailformular: Klarna mailformular

     
    5. Hvornår/hvordan får jeg min faktura?

    Har du valgt at betale med en almindelig 14-dages faktura så sender Klarna en faktura via e-mail samtidig med at dine varer bliver sendt afsted. Hvis du har valgt at betale med Klarna delbetaling, så får du den første faktura i slutningen af måneden efter du har lavet din bestilling ved os.


    6. Hvordan betaler jeg min faktura?

    Har du valgt at betale med en almindelig 14-dages faktura så sender Klarna en faktura via e-mail samtidig med at dine varer bliver sendt afsted. I mailen finder du de oplysninger du skal bruge for at betale fakturaen. Har du valgt at betale din order mod Klarnas delbetaling så sender Klarna en aftale til dig via post som du så skal underskrive og sende ind til Klarna. Derefter sendes fakturan per post måneden efter du har lavet din bestilling. Har du yderligere spørgsmål angående din faktura betaling kan du kontakte Klaras kundservice på telefonnummer: 69 91 88 81 eller maile til dem via deres mailformular: Klarna mailformular.

    7. Hvad er Klarnas telefonnummer?

     Telefonnummeret til Klarna er +45 78733247


    8. Jeg har mistet min faktura, hvordan får jeg en ny?

    Hvis du har mistet din faktura kan du kontakte Klarnas kundeservice, på telefon 69 91 88 81, så sender de dig en ny via e-mail.

Loading...